Status update

Lördag äntligen! Sitter med en kopp kaffe och ser Project Runway. Regnet öser ner och det är ganska mysigt. I morse när jag var ute med Texas var det så höstigt i skogen, jättehärligt, jag ser till och med fram emot lite kallare väder, runt 10 grader och friskt, klart väder, svampplockning och fina färger på löven.

Texas mår nog rätt ok, fnyser och frustar fortfarande men behandlingen är ju 3 veckor lång så det blir nog bättre eftersom. Han verkar inte störas av sin tonsillit (typ halsfluss) utan äter och dricker bra. Magen klarar även medicinen, blev varnad att han kunde bli lös i magen och vara hängig och matt. Han är precis som vanligt!

Tror jag ska plocka fram symaskinen och vara lite kreativ nu. Fredrik jobbar 9.00-19.15 idag och imorgon...

TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul med update! Jag är oxå ledig i helgen o R jobbar... tråkigt, men W o jag myser på o rår om varandra i helgen! Ha en skön söndag! Kram

2009-09-06 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback