7 sept


I stugan i juni!

Medicinen mot tonsillitenverkar funka bra på Bubbas, han är piggare än nånsin och verkar må som en prins. Undra hur länge han gått med detta, jag vet inte hur jag ska titta så långt ner i halsen så jag har inte kollat tidigare. Hur det går med noskvalstren vet jag inte (om han ens har det?!) Han fnyser och drar inåt fortfarande, men inte ofta, jag försöker med luktövningar för att se hur han verkar, han är mer yvig och backar tillbaks och sniffar ett tag innan han ringat vart det kommer från. Det syns att han tittar mer efter det han söker än tidigare.

Återbesök hos veterinären nästa onsdag, jag håller tummarna.
Nimbus har fått en infektion i tassen och går på antibiotika han med, den knölen han har mellan trampdynorna hade han tidigare i somras med men verkade inte störas av den som han gjorde nu. Hoppas han blir kry snart han med, han börjar ju bli lite gammal och grå!

Nu ska jag bara ta en kvällsprommis med Texas och sen lägga mig och läsa faktiskt, trött idag! Läser Mons Kallentoft Midvinterblod, utspelar sig i lkpg. Jag saknar Linköping!! Boken är iallafall bra!





Kommentarer
Postat av: Annette

Hejsan!! Tack för grattis hälsningen!!! Kul att du kikar in ibland!! Ser att Texas är lite krasslig, hoppas att han kryar på sig fort!! Han ser så fin ut på korten!!! Hälsa!!

Kram Annette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback