Grattis Älskade hund!


Texas 4 månader

Idag är ingen vanlig dag för det är Texas födelsedag Hurra Hurra Hurra!!

Vår prins är 3 år, tiden rusar iväg!
Han är världens gladaste och snällaste kille som blir mer och mer sin egen individ. Han har så många små egenheter som bara jag och Fredrik känner till, sånt som han själv har valt att gilla / ogilla, tex ogilla leverpastej men gilla när man pillar och tvättar honom i öronen, gärna med en bomullsrondell! Det är fantastiskt hur klok en hund kan vara. Jag menar inte instinkter nu, utan de saker som gör honom till den hund han är, oavsett vilken ras. Han kan verkligen förmedla något så vi förstår honom bara av att titta på honom (och även lyssna på hans gäspningar, grymtningar, pip och knorrningar!) (prommis, godis, mat, gos, lek, trött mm)

Underbara hund!!!

GRATTIS PÅ DIN 3-ÅRS DAG!!


Kommentarer
Postat av: Ruben

Grattis Brorsan!!! Det låter som om du är lika älskad som jag!!! Visst är det härligt med underbara hussar/mattar som förstår en!!!

Puss & kram och hoppas att din dag varit fantastisk!!!!

Postat av: Diva

Stort Grattis på 3 årsdagen önskar Diva

2009-10-11 @ 15:41:58
Postat av: e.&n.halvarsson

GRATTIS!har missat din blogg några dagar och även detta datum.Ha det bra du har världens bästa matte o husse.HURRA!

2009-10-13 @ 11:25:48
Postat av: asa.kent

Här kommer ett försenat grattis till världens bästa Texas från "mormor och morfar"!

2009-10-13 @ 18:37:31
Postat av: Jeanette & Chilly

Grattis Texas!!



Såg i Linas blogg att ni varit i Funäsdalen och fått en dos av vintern. Kan tänka mig en fyrbenting här hemma som är avundsjuk på Texas som fick springa på snön :)!



Ha det så bra, kram!

2009-10-19 @ 11:49:23
URL: http://hem.bredband.net/chilly04/
Postat av: Wang Chen-li

Hej,



Jag är Wang Chen-li, jag driva traditionell kinesisk restaurang med min hustru Sun Nye. Vi läst goldentexas-blogg under lång tid och önskar nu köpa han. Vi erbjuder 20 000 svenska kronor. Vi behöver han till firandet av det kinesiska nyåret då vi bjuda släkt på mycket god hundgryta. Han vi vanligen köpa kött av har slut, nu ber vi er. 3 år gammal Golden Retriver passa bra i nyårsgryta. Snälla hjälp.

2009-12-07 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback