snö snö snö

Nu är jag LESS på snön som bara vräker ner. Det kommer dröja till midsommar innan allt smält bort, minst.

Imorgon hoppas jag få sniffa lite valpdoft. Närmare bestämt Norwichterrier coh långhårig collie. ÅÅÅ vad jag kommer bli valpsjuk efter det! : )
Kennel Turbolines (syrrans killes föräldrars) har två kullar som är drygt 4 v nu. Ska bli spännande, jag har bara sett collievalpar runt 9-10 veckor, hur söta ska de inte vara nu?! Norwich kan jag tänka mig ser ut som minikattungar/råttor haha!

Jag längtar!!


Lata dagar på Boviken i Skellet


Efter sommar kommer höst, men först vår och sommar!!!

Nu börjar Mästarnas Mästare!

Adios

Kommentarer
Postat av: jennie

jo, man kan lugnt säga att man inte vill ha nå mer snö nu, vill kunna kliva ut på den nya altanen å sitta i vårsolen med Wilma springandes på gräsmattan! Längtar!

Hoppas du har en bra vecka! KRam

2009-03-11 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback