fredag

YES!! Nu är det fredag, äntligen!

Vi har helgstädat och maten står på spisen och klockan är bara kvart i 7!! Oftast på fredagar flänger vi runt i mataffärer vid denhär tiden pga sent jobb. Idag slutade F 16 och jag kunde också gå hem tidigt, skönt att kunna jobba in lite tid under veckan!

I onsdags var vi med emma och andreas till essvik och kollade på 2 kullar 5 veckors långhårig collie- och
norvichterriervalpar. Det var inte alls tråkigt om jag säger så! Jag fastnade för en trefärgad collie som kallas Pricken- av förklarliga skäl. Han har en runt svart prick mitt i nacken i den vita manen.  Supersöt!!  Jag har flera bilder men inte i datorn.
Dock blir det ingen utökning av familjen, vi har ju redan hittat vår favoritras!!!

Nej nu ska maten fixas lite mer med sedan blir det myskväll!

TREVLIG HELG!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej!

Hoppas ni har en härlig helg! Har du fått inbjudan till Wilmas kalas? Nu på lör kl 13. Kan ni komma? Ni är jättevälkomna! Kram

2009-03-22 @ 11:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback