Äntligen helg!!

Å vad jag är glad att det är fredag! Veckan har rusat iväg men jag är ändå lycklig för helgledighet!!

Idag var Idol-Kevin i Birsta City där jag jobbar, det var lite hysterisk känsla alldeles innan han kom, ojoj säger jag bara. Imponerande att han orkar vara så trevlig och glad mot alla! Han stod tålmodigt och signerade skivor och posters länge. Ställde upp på foton och kramar. Han verkar gullig och som en bra förebild. En värdig vinnare, trots att jag inte följde idol så hejade jag på honom!

Ikväll blir en traditionsenlig taco-friday. Jag är uppvuxen med tacos varje fredag sedan det kom. (Medan jag bodde hemma) Jag och Fredrik äter aldrig tacos men idag kör vi och det ska bli gott, till det ska vi dricka vin. MUMS!!


TREVLIG HELG!!



Nu kan det bli vår. Vitsippor och ljumma vindar please!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback