hoho, sommaren??

Vart är du?
Jag sitter hemma med en nackspärr from hell och saknar sommare vi nyss hade. Det var ju underbart, varför klagade jag på värmen? Jag är så glad att jag inte har semester, tror jag skulle ha lite väderfrossa då! Förhoppningsvis kommer värmen till veckan igen! Mina fina pelargoner på balkongen blommar så fint helt utan uppskattning, nu vill man ju inte sitta där! 13 grader och regn-blåst är ingen höjdare!

Visar er lite sommarbilder från slutet av juni istället!



Vår fina kille


Sötplupp


På första tee på Timrå GK en fin kväll. Väntar på att husse ska slå ut!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas nackspärren är bättre. Väntar oxå på bättre väder... Vi rings sen så får vi bestämma när vi ska ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback