Tråkig matte


-Matte, skynda dig nu! Jag vill gå vidare! Klockren bild tycker jag.

Blev inga bilder idag heller. Med tanke på att jag inte tömt gamla eller julklappskameran sedan julafton så har jag en del bilder att gå igenom! Jag har iallafall lagt in dem i datorn nu!

Idag har varit en jobbig måndag med trötthet och mensvärk. Gick hem tidigt från jobbet idag och lade mig i sängen med Texas som magvärmare. Tur att jag har en gosig och varm hund att krypa upp i sängen med när det är som värst.
Somnade såklart med ljudboken (Karin Fossum- Den som älskar något annat BRA!)

Helgen passerade som i en dimma av migrän och snöfall. Fredagen som jag hade tagit semester spenderades i sängläge med rullgardinen neddragen, fy fasen vilken migrän jag hade. Även lördagen var jag helt off.
Igår pallrade jag mig ut i snöstormen med syster och Andreas och hundarna. En välbehövlig prommis runt sidsjön.
Sen såg vi Yes Man på bio. Jim Carrey är BÄST! Filmen får höga feel good-poäng!

Nu ska jag lägga mig och lyssna klart på boken och hoppas att jag kan somna trots pre-sovning mellan 17 och 18.30.

SKA visa bilder imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback