en salig röra!

Här kommer en bildkaskad från jul till dags dato!


Mysigt julfirande med släkten hos mamma och pappa


Fint dukat!


Mina måsten på julbordet!



Vår sneda plastgran som ändå fyllde sitt stämningshöjande syfte!


Nyårsmiddag hos oss


Förrätten, en avocadotimbal med grön tabasco, räkor, lime, chili och gravad lax.


Bustrollet på Uvberget, underbar utsikt!! Här känns det extra norrländskt tycker jag. Bergen och skogen.


GI frukost på Uvberget, svinkallt!!


Texas Snönos.


Denhär bilden visar verkligen hans personlighet....



.....men även denna gör det!


Morgonprommis i skogen

'
Husse försöker plugga, men en varm och gosig hund är sövande


Sidsjön på eftermiddagen


Slalombacken


Vi käkade på Tusen och en natt med Fs föräldrar, supergod mat!



Texas ser gigantisk ut!!


Sötaste profilen!


Snöstorm i fredags natt!

Nu måste jag börja tömma kameran oftare, blir så motigt att sålla ut några bilder av över 500.
Jag ska försöka blogga oftare, det är ju så kul att gå tillbaks och läsa. Jag och Fredrik kollade igenom hela valptiden (i min förra blogg) Gud vad underbart det var!!! :)

Nu ska jag äta några skedar vaniljkesella, är supertrött efter omskyltining på jobbet. Det bara svischar till och så ska jag gå hem igen... dagarna rusar men jag känner att jag fått energi denna vecka. Vartifrån vet jag inte?! Jag är mycket piggare och känner att våren är nog inte så långt borta ändå!  Kanske är bion vi såg i söndags, kanske att jag somnat tidigare. Kanske att jag var på jobbmöte som peppade mig. Kanske kanske kanske! Huvudsaken är att jag känner mig glad!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul jul! Fint nyår! Det var konstigt att inte fira med er i år... det har ju blivit så de senaste åren! Å kul att ni kom förbi i förrgår! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback