bloggsug?

Hej du som eventuellt fortfarande tittar in här.

Bloggeriet ligger lite på is just nu.
 Just ikväll fick jag dock lite sug att skriva några rader!

Jag och Texas kom nyss in från en timmes längdskidåkning. Det var premiärturen för Texas och jag tycker att han skötte sig exemplariskt! Lite läskigt att gå framför skidorna tyckte han, ville hellre gå fot brevid i början.
I slutet fick vi iallafall in lite drag och selen funkar perfekt, måste bara hitta en passande lina/koppel. Nu satte jag ihop 2 koppel för att testa om det ens var något för oss. Det är det definitivt!

Det har kommit massa snö i natt och det är så fint ute. Jag har hur mycket bilder som helst att lägga upp här men tiden vill liksom inte räcka till med jobb, hund och livet i allmänhet.

Ska iallafall lägga upp bilder. Snart!

Ikväll blir det tidigt i säng 05.08 går tåget till stockholm, jag har möte hela dagen och kommer inte hem förrän 22. PUST!

Semesterdag på fredag iallafall = LÅNGHELG!!

Until we meet again.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag tittar in ibland, inte varje dag som förr, eftersom du itne uppdaterar så ofta :)

Skönt med ledighet imorgon, hoppas du får en skön dag. Kom o hälsa på snart vettja!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback