Bildblogg


Texas och prins Carl-Philip.


Fina rosor från min kära, på blanka tisdagen!


Efter en regning prommis fann Texas sin nya bästis i fönstret utanför vår dörr.
Hon heter Alex och gillar hundar.
På bilden ser dock Texas ut att vilja ta en liten tugga av henne... Men han är snäll!


Hon är en riktig sötnos!


Blöt kille efter ett varv runt Sidsjön en kväll förra veckan! Jag fyndade dessa Vikingstövlar för ynka 124,50:- Som hittat!
Bra att ha riktigt höga stövlar!


Texas "premiärrymde" i söndags. Han var borta i typ 5-10 minuter men jag och F blev ASRÄDDA!
Usch, han har aldrig stuckit förrut och kommer alltid när man ropar.. FY vad orolig jag hann bli!
Han kom dock tillbaka rätt snart och hade nog hittat en trevlig pöl att bada i för blöt var han!
Här pussar husse honom när han dök upp igen!


Mina fina killar!


Sötaste profilen i stan! Han är inte lika uppnäst längre, som han var som valp.


Höga poäng för 0-100 på snabbast tid, inga stilpoäng dock haha!!


King of the hill!

Det får räcka för idag, nu är batteriet snart slut i datorn!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kanske nosade han efter björn när han var borta? En björn har setts på elljusspåret vid LV5... =(

2008-10-26 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback