Kan ni tänka er...

..ja det är sant världen, jag BLOGGAR!!
Usch nej, bloggen är verkligen inte vad den har varit. Uppmärksamheten riktas åt annat nu med nytt jobb som tar massa tid och engagemang, Texas som alltid är prio 1, sen äta och sova, ja ni vet! Jag har helt enkelt andra saker i huvudet!

Men ikväll, en underbar fredagkväll då jag pallrade mig hem tidigt från jobbet, handlade tacosingredienser, åkte hem och drog på mig gummistövlarna, tog kopplet och hunden och gick en riktig långtur i regnet och därefter badade skitig lerhög till hund så kände jag mig faktiskt riktigt manad att bjuda på lite bilder här i bloggen!

Jag jobbar ju inte längre helger vilket är helt underbart! Jag har liksom tid att göra sånt som "normala" människor gör, åka till stugan och plocka bär blandannat!
I helgen var vi upp och stängde stugan för i år, lite vemodigt men man kan ju faktiskt fortfarande åka upp över dagen!







Finaste Texas med blåbärsfäck på frambenet flaggar för hösten!!



Fina bär.. vad vet jag inte.



Jag är så rädd att han ska få vattensvans (igen) hönsmamma? Njae, kanske!



Tennisboll i ett hål är väldigt underhållande!



Fin men farlig...



Vi har flera liter i frysen som ligger och väntar på att bli paj i höst!



Tack och hej för denhär gången!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Äntligen en uppdatering, kul! Jättefina bilder =). Ha en fortsatt trevlig helg, kram!

Postat av: Jeanette & Chilly

Gärna en prommis, säg bara till när du kan =)!



Vad är det för nytt jobb du fått?

2008-10-05 @ 14:21:55
Postat av: Annette

Äntligen en uppdatering! Verkar som om ni alla mår bra! Kram från oss här nere!

Annette & Ruben

2008-10-05 @ 19:22:43
URL: http://www.waterfreaks.nu
Postat av: Annette & Ruben

Grattis på 2-års dagen önskar vi Texas!! Kram

2008-10-09 @ 11:06:34
URL: http://www.waterfreaks.nu
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Grattis Texas på 2-årsdagen!! Hurra!!Kram & nospuss!

2008-10-09 @ 15:43:19
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback