Första advent!

Inte för att vädret bidrar med nån julfeeling, slask och regn, men det ser iallafall mysigt ut inifrån!





Nu har vi jul i vårt hus... bara lite stjärnor i fönstren än.
Eller än, vi har inte en enda tomte i vår ägo!
Jag är egentligen ingen pyntig person, det är fint hos andra men jag är
inte så mycket för plåtter hos oss!
Nån liten tomte ska väl få flytta in, måste bara hitta en som både är fin och ser
snäll ut!

Jag minns när vi precis flyttat till Linköping 2004 och jag jobbade
hela julhelgen så mina föräldrar och syster kom ner och firade hos oss.
Vi hade inte en stjärna eller pynt nånstans! Jag hade köpt 3 fjuttiga
hyacinter som stod i köket!
Mamma hade med sig en julstjärna som vi hängde i vardagsrumsfönstret för att få
lite julstämning iallafall! Och så fixade vi lite gransris med belysning!

Jag hade ingen lust alls att pynta, jag var så ledsen att jag inte fick komma
hem till Sundsvall över jul att jag helt bojkottade julen!
Tror att det kanske hänger kvar lite att jag inte är en julpyntare!

Däremot ska jag baka retriever-pepparkakor! : )

Söta va? Fick den av mamma och pappa.
Återkommer med resultatet!

Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: åsa

Ser jättemysigt ut!

Jag minns julen i Linköping som den mysigaste man kan tänka sig! Inga krav och ingen jäkt alls, bara mysa med god mat och promenader i snöyran!



Kram mamma

2008-12-01 @ 22:05:39
Postat av: Jennie

Ni har det så fint! Ser jättemysigt o juligt ut. Kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback