Nu åker vi!!

Packad och klar, lite resfeber men inte farligt. Ska bli skönt att sätta sig på bussen mot arlanda kl 00.20. DÅ börjar semestern! Hoppas ni får det bra hemma!

134013-335

Denna bild gillar jag skarpt trots att den är lite annorlunda, sned och vind! Den ska jag tänka på när jag saknar Texo som mest. Vi har aldrig lämnat bort honom mer än nån natt tidigare och nu får vi inte träffas förrän nästa fredag! Hur ska det gå?!
Jag saknar honom redan, ingen tår fälld än dock! :) Han kommer få det så bra!!!


134013-336
Skogens konung!

Kommentarer
Postat av: Annette

Vilka underbara bilder på snygg "Texo".... Ja du valpen ser allt ut som en liten Barbapappa.. tjocka och goa är dom allihopa!! Ha nu en underbar semester.. sola lite åt mig också! Kram

Postat av: Veronica

Vilken fin hund du har!

2008-05-23 @ 09:57:12
URL: http://cutencools.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh, finaste vovven!

2008-05-26 @ 17:41:09
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback