nackspärr

Usch ja, fy vilken jäkla nackspärr jag har! Helt sjukt!
Jag har aldrig haft det tidigare, vad är oddsen att jag ska få det just nu?? När
sjuksköterskorna strejkar och vi åker på onsdag natt? Jag har precis suttit i telefonkö i 33 minuter sedan blev jag frånkopplad!? What! Jag är nära att ge upp! Känns dumt att åka till akuten för nackspärr men jag vet att jag inte kommer att bli bra innan ons. Jag har tagit smärtstillande och muskelavslappnande som jag har kvar sedan jag opererade axleln men nu har jag bara 2 kvar... Det bådar inte gott.
Jag kan inte hålla huvudet normalt framåt ooch absolut inte vrida åt något håll. SKIT!
Texas har en släng av vattensvans igen också, inte för att han lider av det men det ser tråkigt ut för honom. Det ska ju vara lättare för dem att få det igen om de en gång haft det... han badade iofs i ljustorpsån i lördags men det är ju inget konstigt eller? Det är ju mängder av hundar som badar häromkring nu!
Huvudsaken är ju att han inte har ont.

Nu ska jag förbereda lite käk, Bosse kommer snart och hjäpler F montera tvn på väggen, det ska bli skönt att få möblera tillbaks som det ska vara, nu har vi en tillfällig lösning med tvn på sideboarden och det är inte snyggt! Jag tycker att en platt tv ska vara på väggen annars kan man lika gärna ha en vanlig tjocktv! Men det är ju min åsikt!

Nu ska jag gå ner på apoteket för hamstra lite medikamenter till mig och till resan!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag kan maila dig lite tips om du ger mig din mailadress =)

2008-05-05 @ 20:11:27
Postat av: annette

Aj aj aj... nackspärr är ju inget att leka med!! Jag fick faktiskt en bedrövlig näckspärr innan jag åkte till just Kreat sist! Hann med två snabba behandlingar hos chiropraktorn och vips så var jag återställd!! Hoppas du får hjälp innan ni åker! Kram kram

Postat av: Jennie

Stackars dig, hoppas du hinner bli bra innan ni åker... sån himlans otur precis lagom till resan. Kram

2008-05-06 @ 14:54:28
URL: http://jennie77.blogg.se
Postat av: Lina

Hoppas verkligen du blir bättre! Trevlig resa, i vilket fall som helst!

2008-05-07 @ 19:43:16
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback