äntligen fredag!

134013-365
Igårkväll i Sidsjön som blivit riktigt varm!

Det är så härligt att åka till Sidsjön på kvällarna när det är ljust och solen fortfarande skiner efter 9.
Jag och Texas åkte dit i tisdags förmiddag och jag badade fötterna från bryggan, härligt! Behöver jag säga att Texas badade mer än fötterna!? En riktig badgalning som börjat dyka från bryggan nu!

Jag har jobbat mycket i veckan och har fortfarande 2 pass i helgen kvar innan jag får ledigt.
Foten som jag måste ha stukat alla tår på i söndags är fortfarande inte bra... Usch vad ont det gör! Blå och svälld som när man blivit trampad av en häst, fast värre!
Tur man kan cykla med Texas nu för att gå nån längre prommis är inte att tänka på.

Nu ska vi lyxa till det med hämtmat a´la thai! Och ett gott vitt rieslingvin jag köpte idag! (Som Emma tipsat om, By the river heter det.)

Värmebölja väntas i helgen med temperaturer över 25 grader, så himla härligt!! Synd att man ska stå i ett luftkonditionerat ikanohus. Men kvällarna är ljumma iallafall!

Nej nu kurrar magen, Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg! :) kommentera gärna min!

Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-05-30 @ 19:19:06
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback