Våffeldagen!

Japp, idag har vi käkat våfflor med glass och hallonsylt trots att jag tänkte börja med GI metoden idag.. Bad timing verkar det som. Hade vi inte handlat precis när butiken bjöd på våfflor med sylt och grädde hade min plan gått i lås. Och har man väl börjat så finns ingen återvändo!
Gott var det iallafall, det tyckte även F & Texas!

image322
Påsken var trevlig, gnistrande kallt och soligt! Snö har vi också, den hade jag dock klarat mig utan, nu är det liksom för sent! Jag vill ta fram cykeln och vårjackan!!

134013-319
Jag och F i bruket på påskdagen, härlig skogsprommis!

134013-321
Nimbus och teaterapan Texas som visar att han minsann kan balansera på en stock!

134013-320
Kompisar

Kommentarer
Postat av: Monica & Wilde

Tack tack för gratulationerna! Jag svävar fortfarande...
;-)
Härliga bilder att njuta av här, som vanligt. Cowboy-Texas på stocken är ju bara för underbar!!!
Kram kram

Postat av: farmor o farfar

Hejsan!Gu,va goa ni är på fotot,samt texas mallar sig som vanligt.Tack för att ni finns alla tre kram/elsy

2008-03-27 @ 11:20:04
Postat av: Lina

Är du blond igen?! Ser riktigt snyggt ut! Jag blir nog också blond igen, typ iaf, på tisdag. Nu väntar vi bara på fler sms från Rille, så¨sjukt kul!!

2008-03-27 @ 20:52:54
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback