Härlig fredag!!

Först och främst Stort grattis till våra vänner Rille och Jennie som sent igårkväll fick en liten flicka! Vi är så glada för er skull och längtar tills vi får träffa henne och er!!!

Nu ska jag göra mig klar för att kila ner på stan och inhandla en liten present till ovanstående nya lilla person!
F är och skriver tenta, vi ska ses efter det.
Ikväll ska vi till Syster och Andreas och kolla på timråmatchen, trodde aldrig att jag nånsinn skulle bry mig om sm-slutspel men det är faktiskt spännande!
Texas ligger och torkar efter den sjuttioelfte benduschningen, 6+ och slaskiga vägar är ingen höjdare... En sak som är bra är hans bentvål, torkar inte ut trampdynorna och pälsen blir inte elektrisk, kanon! Fast oftast blir det bara en avspolning.. Jag önskar att det fanns en trädgårdsslang i huset, lätt att duscha av i sommar..

By the way, nu när all snö på balkongen har smält bort såg jag hur färgen flagnat på räcket. Jag gillar verkligen att ha en balkong av trä ist. för metall som oftast är på hyreshus men om den inte tas om hand ser det inte så trevligt ut. Jag måste ringa Mitthem tror jag.

Nej nu ska jag sluta svamla och gå ner på stan.

134013-323
Väntar på varsågod på ett godissök!

Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Oj nu har jag inte tittat in här på någon vecka, oj så mycket bilder jag har missat...super fina...
Kram från oss tre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback