Bilder

Här kommer några bilder från förrförra helgen då vi lånade Fredriks föräldrars hus i Lögdö fredag till tisdag. En liten minisemester både för oss och Texas, framför allt för Texas som var mer ute än inne!
Tråkigt väder stoppade oss inte (jag var ledig på helgen) vi var ute på jättelånga skogspromenader, gick lite på Lögdösjön (tills vi kom till en liten vak och jag blev livrädd). 
Jag hade planerat att ta med fika och gå på Ljustorpsån som snirklar sig fram men med plusgrader sedan ett tag tillbaka så vågade jag inte, men det hade varit mysigt! Vi får ta en tur med kanoten där i sommar istället!
Vi åkte spark på kvällarna, F sparkade, jag åkte och Texas sprang brevid eller  åkte i mitt knä, han är verkligen med på allt den hunden!!
Jag passade på att baka bullar också, mycket duktigt av mig tycker jag! Det blev vaniljbullar och vanliga kanelisar. Men fy vad tråkigt det är, det kändes som jag hade bakat non stop i ett halvår när sista plåten var gräddad och då återstod disken!! Usch, nu minns jag precis varför jag aldrig bakar bullar!

Nu är F superförkyld och snörvlar med feber och halsfluss... jag tänker INTE bli sjuk! Det skulle vara så typiskt nu när jag går på min 4 dagarsledighet.. Men peppar peppar så mår jag bra.

Här kommer några bilder på prinsen!


134013-306
Ute i duggregnet med en finfin pinne

134013-308
En prilla under läppen?

134013-307
Nåt spännande på andra sidan ån!

134013-311
Rivstart efter varsågod, hopp och lek..

134013-310
Tvärnit för en god lukt

134013-309
Skuttar så öronen inte hänger med

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Fyndig text till härligs bilder på snyggingen Texas:)! Visst är det en liten "påskhare" på sista bilden;)!
Ha en riktigt underbar helg!

Postat av: Jeanette & Chilly

Hej på er! Vilka härliga bilder :).

Jag måste få skjuta upp vår planerade promenad på söndag, inser (trots att jag är tidsoptimist!) att vi har för mycket att göra den dagen :/. Roligare att ta den när man har gott om tid. Hoppas vi kan göra ett nytt försök framöver, snart.

Trevlig helg, kram från oss

2008-03-13 @ 20:50:59
URL: http://chilly04.blogg.se/
Postat av: anna & zelda

åå vilka vackra biler!
hoppas allt är bra med er.
kram

2008-03-14 @ 08:43:25
URL: http://annazelda.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad härligt och avkopplande att vara där ute! Hoppas Fredde mår bättre. Nu får ni ta o komma o hälsa på oss snart!!! KRAM

2008-03-15 @ 10:13:47
URL: http://jennie77.blogg.se
Postat av: Jennie

Vi blir nog hemma varje kväll till veckan. Så det är bara att dyka upp! Ni kan ju ringa lite innan bara.

2008-03-16 @ 15:43:04
URL: http://jennie77.blogg.se
Postat av: Stämningsfullt

Hej!
Jag hittade nyss hit och vill bara säga att et var helt underbara bilder! Så härligt att få springa runt i snön sädär!
Ha en bra dag.

2008-03-17 @ 09:12:02
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback