Bilder från förra veckan


Skatan by night



Fina syster jobbar. Skatans Café & Krog


Min pappas hjärta är blått! Här fick han en GIF tröja med alla spelares autografer!



Älskade Navarn!!


Badpojkar


Blöt Tex


Pyspaus


Span med boll i munnen


Kvällsbad


Frukost i det fria är härligt!!


Två finisar!


Jag kommer matte!


Texas i motljus i solnedgången



Man blir trött ibland, då är det skönt att sova på svalkande mark


Gillar att bli duschad med vattenkanna när det är varmt ute!

Nu är det bara två dagar kvar av behandlingen, exsemet är helt uttorkat men vi fortsätter att tvätta och smörja.
Jag har trimmat honom riktigt kort på halsen så förhoppningsvis hjälper det i sommar.
Självklart vill jag att han ska få bada när det blir varmt igen men det blir noggrann torkning med fön efteråt.
Han är iallafall väldigt duktig och trär själv in huvudet i tratten, det känns skönt att det funkat så bra trots att det var jobbigt i början och hos veterinären.

Nu MÅSTE jag sova, jobb imorgon men jag är inte trött. Fåglarna kvittrar och det är ljust ute. F har kollat på golf på tvn och jag har roat mig med att se The Office, det är utan tvekan den bästa amerikanska serien någonsin!

Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Inka

Vilka härliga bilder!

Man saknar verkligen Sundsvall när man ser dom!

Å Nararv är med ett härligt paradis!



Huu... får nog bli en sundsvallstrip snart igen!

Att man kan sakna en plats så mycket?!



Ha en superhärlig sommar...



Många kramar från södern

Inka, Häxan & Hrizla

Postat av: Jeanette & Chilly

Vad skönt att eksmen är borta!!



Nu kanske ni snart är sugna på en prommisdate ngn kväll?



Ha en bra vecka!

2008-06-22 @ 19:34:36
Postat av: Jennie

Åh va härligt det ser ut! Ni har det verkligen fint där i Navarn!

Kram ses snart

2008-07-04 @ 18:32:57
URL: http://jennie77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback