Söndag 20/1

134013-298
Kolla vad roligt Texas päls vuxit ut på bröstet! Hur ska jag trimma detta? :)

I helgen var jag äntligen ledig!! Första helgen sedan oktober om jag kommer ihåg rätt. Första delen av lördagen ägnades åt att sova ikapp allt jag ligger efter och andra halvan hade jag nästan migrän av för mkt sömn! På söndag var vi ute med hundarna i 2 timmar, uppskattat av alla!! Solen sken och himlen var blå, perfekt prommisväder!

134013-299

Lilla Bruce (som inte alls är så liten) var också med! Han har redan vuxit om Tex och kommer bli en stor kille!

134013-300
Texas visar er sin fina snöklump och Bruce nosar på Texas kissfläck!

Idag har jag sagt upp mig från Albrekts och ska börja heltid på boom, känns lite knäppt att sluta med det enda jag jobbat med sedan studenten för X antal år sedan, smycken och klockor är roligt men i längden inte jättespännande när man är anställd i en butik, jag måste nog ha något eget isåfall. Nu blir det soffor och inredning istället, vi får se hur länge jag stannar i butik, skulle va rätt skönt att ha ett litet kontor och lediga kvällar och helger!

Texas ska anmälas till inoff 24/2, pälsen har nog inte kommit som jag önskar tills dess men vi måste få lite träning till mittnordenutställningen i mars.

Kommentarer
Postat av: Annette & Ruben

Halloj!! Nu är jag här och kikar! Kul med en uppdatering!! Texas ser jätte härlig ut, hade du varit närmare hade jag gärna hjälpt dig med trimningen! Bilder på Ruben finns i din mail!!!Ha det gott hela högen!! Tusen kramar

Postat av: Jennie

Skönt att du bara har ETT jobb nu då?! När ska vi hinna ses då? Det var ju så länge sen nu... vi måste få komma förbi o kolla hur ni har det i lgh nu. KRAM

2008-01-25 @ 14:14:00
URL: http://jennie77.blogg.se
Postat av: Jeanette

Vilka stiliga killar!! :)

Tycker inte Texas ser så otrimmad ut men förstår om du vill putsa till honom innan utställningen. Svårt att förklara i text hur jag hade gjort med bröstet... Men om du vill kan jag hjälpa dig, det är bara roligt. Säg bara till =)!

2008-01-28 @ 19:26:18
URL: http://chilly04.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback