Helg!

Nu är det äntligen fredagkväll, jag har varit ledig idag och fått lite gjort!
Har precis ätit en smarrig hemgjord pizza med salami och vi ska se lite Morden i Midsomer. Visste ni att det finns över 60 avsnitt av den serien? Jag har alltid gillat engelska serier och DCI Barnaby är ofta mycket bra!

Texas har till min stora lycka börjat få lite mer päls, han har verkligen varit en riktig nakenfis länge nu! Jag ska visa bilder en annan dag.
Igårkväll var vi på kvällsprommis i Sidsjön sent så slalombacken var stängd och nedsläckt, han fick sträcka ut ordentligt, uppför snabbt som vinden och sen ner igen som skjuten ur en kanon! Efter koppelpromenader med Ingvar två dagar i rad när vi jobbat och sedan bara kortare rundor på kvällarna (har varit sjukt trött) så var detta höjden av lycka! Idag var vi ute i nästan 2 timmar och bara filosoferade i skogen, han har ju fullt sjå med att lukta på ALLT just nu så han blir rätt trött i både snoken och huvudet och är nöjd utan nån särskild motion. 

Nu till Midsomer!


Kommentarer
Postat av: My

Hej jag läste i din andra gamla blogg om din axelskada. Det låter precis som min och fastän jag gjorde illa mig för 2 år sen nu så kan den fortfarande "hoppa ur led". Jag har äntligen fått tid för en inför operation träff, men jag undrar.. blev du bra i axeln efter operationen? Jag är så rädd att den aldrig kommer fixa sig :(

Postat av: My

Tack så jättemycket för svaret! :) då får jag hoppas på att jag också får titthålskirurgi. Det låter inte som att den har blivit särskilt stabilare, har den det? För jag kan ändå använda min nu, det gör ju ont men jag har hellre ont än att avstå från de saker jag älskar (att träna). Fast sen i mars fick jag ju träningsförbud eftersom att de tror att det kan bli värre om jag tränar nu och att jag måste operera mig innan jag börjar träna igen. Så jag undrar, även om det fortfarande gör ont, är den stabilare? kan det bli värre? Oj, måste man fylla i ett invaliditetsintyg? Även fast man inte jobbar. För jag går ju i skolan, men jag missar ändå mycket av skolan ju. Min läkare har sagt att jag kommer ha ont i minst 5 år framåt. Men hur kan de veta det? Åh, det här är lätt det värsta som har hänt mig. Har du också fått ont på andra ställen? För jag har ont i den andra axeln nu också för att den är överansträngd då jag bara använder den typ. Sen har min rygg och nacke blivit typ sne pågrund av det också. Hoppas att smärtan där försvinner också när jag kan använda axeln mer.. :/ Tack igen för svaret, det känns ändå skönt att veta att det finns lite hopp iallafall..

2008-01-11 @ 14:43:17
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback