Vår med stora bokstäver!!!

134013-327

Äntligen är den här - våren!!
Jag har planterat penséer på balkongen, vi sover med öppet fönster, jag har hängt undan vinterjackan, allt pekar på att den verkligen kommit för att stanna! Vintern får backa tillbaka in i sitt lilla hörn och vänta många månder till innan den kan smyga sig fram igen!

Texas huserar allt som oftast ute på balkongen där han kan spana på katter, sova i de ljumma vindarna och bara ha det mysigt.

Jag skulle egentligen ha jobbat idag men kom undan i sista stund, här hemma pågår städning och tårtbak, det är någon i huset som fyller år... 25 hela år. Fy , det är  jag.... :/
Men tekniskt sett är jag fortfarande 24, jag föddes strax före elva på kvällen.  Jag kanske ska ta och go Wild and Crazy de sista timmarna? Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Jennie, Richard & Wilma

GRATTIS vännen! Hoppas du har haft en härlig födelsedag. Många kramar från oss

Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Grattis på din födelsedag, om än något för sent!
Så härligt det ser ut med Flis-Texas i den smältande snön:)! Ja, våren ääääääär här!
Kramar

2008-04-25 @ 10:14:29
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Annette

Tack för grattis hälsningen till "puppisarna" dom är så bedårande(som alla valpar). Lite sent men ett stort grattis på födelsedagen... hip hip hurra från oss här nere! Kram kram

2008-04-25 @ 18:27:33
URL: http://www.waterfreaks.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback