För drygt ett år sen...

134013-324
...var Texas så här liten. Jag tog med honom på 05.05 tåget från lkpg hem till svall. Ensam. Med en valp som inte var rumsren. Men det gick ju galant! Han sov sig igenom det mesta och jag rastade honom i stockholm och gävle. Tur att det var snabbtåg med ett långt stopp i gävle!

Idag är jag och Tex  hos mamma och pappa medan F jobbar på ikea. Vi har varit på sjukhuset och hälsat på morfar som är jättedålig, farfar har också varit dålig och det känns bara som att det är för mycket nu. Jag kan inte sova på nätterna och är aldrig riktigt pigg på dagarna. Känns som jag inte vaknar riktigt. Mycket jobbigt med alla tankar. Jag orkar inte blogga speciellt mycket just nu.
Men våren är iallafall på väg, det känns så skönt att kunna säga det  på riktigt nu. Trots att det kan bli snö här (igen) imorgon så känns det ändå ok.

Hej för nu

Kommentarer
Postat av: Lina

Jobbigt då ens äldre plötsligt (tycker man) blir så gamla och sköra. Hoppas att våren (snart kommer den!) gör dig lite piggare som sagt.

Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Skickar lite tröstetankar.........

2008-04-15 @ 17:41:08
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback