Första snön

134013-218
Tagen utan blixt från vårt sovrumsfönster.

134013-217
Hösten - värmeljusens tid! Såå Mysigt att ha balkong nu, vi har ljung  och enris i lådorna och alltid lyktan tänd på kvällarna!!

Japp igår yrde flingorna, härligt!! Det känns bara mysigt även fast jag vet att det kommer dröja länge innan vintern är här på allvar.  
Tidigare igår var vi i Lögdö och andades den friska luften, Texas badade i ån och verkade inte alls tycka att det var kallt, bara skönt som alltid! Nimbus som inte är en badvovve kunde inte förstå varför Texas utsatte sig för något så fruktansvärt alldeles frivilligt!

Idag ligger snön kvar, iallafall på den här sidan av stan. Vi började med en lång prommis i den bitande kylan. Nu är det dags att ta fram långkallingar och vinterjacka. Ska plocka ner mina sommarkläder snart. Nu pågår uppdrag tvättning. En viss liten golden hade en dags dålig mage som innebar kräks på mattan och andra mindre trevliga saker i onsdags, då fanns såklart inga tvättider. Nu är magen iallafall bra och det är det enda som spelar nån roll!

Jag har sökt ett jobb idag som jag önskar att jag kunde få. Normala arbetstider och lediga helger. Jag är sååå himla less på handelsbranschen nu.  Håll tummarna!!

Avslutar med en badbild på snyggingen!!
134013-219
Sista badet för i år??

Kommentarer
Postat av: josefine

jag håller tummarna sweeetie!
GLAD HELG!
puss

Postat av: Inka

Hej
Vilka härliga bilder.
Bilden med snön fick mig verkligen att längta tillbaka till Sundsvall!!! Helt underbar känsla!!!
Njut lite av snön åt mig (här finns inte ngn snö i sikte inte)...

2007-10-12 @ 22:47:06
URL: http://www.b-corner.se
Postat av: Jeanette

Hej! Kikade igenom gamla kommentarer och såg att du ville ha receptet på kesokakan. FÖRLÅT att jag bara glömde bort det men här kommer länken iaf:

http://www.gratisrecept.se/kesokaka.html

Smeten blir väldigt lös men bli inte orolig (som jag blev) resultatet blir jättebra!

2007-10-13 @ 18:30:45
URL: http://vardagsdagar.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller också tummarna! Sen är det väl dags för en middag igen snart va? Bollen är hos er eller Jennie o Rille, men känn ingen press ;0)

2007-10-15 @ 13:16:36
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback