en rolig syn...

.. ja det och ett gott skratt fick jag nyss på rastrundan! Vid en korsning mötte vi en tik som löpte (texas hade känt av henne länge och var superladdad) Jag lät dem inte hälsa till hans stora förtret, jag fick ylande protester. När vi gått några meter så behövde han bajsa men förvillad av tikens goooda doft och hans egen iver så står han och lyfter på benet och bajsar, samtidig som han spanar efter henne!! Det kopplade liksom inte i hans lilla knopp just då! Jag tvivlar på att tiken tyckte det var attraktivt men både jag och hennes husse fick oss ett gott skratt! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha, de blir ju helt galna av löpande tikar! Lilla tonåringen blev alldeles till sig i brallan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback