5 oktober

Vad är fel med min blogg egentligen?! har inte kunnat blogga på en vecka säkert. Nu försöker jag igen!

Idag startade jag dagen tidigt, klockan ringde 7.10 och jag studsade upp (nja) till en fin höstmorgon, lönnen utanför vårt vardagsrumsfönster riktigt lyste! Hamnen var disig och solstrålarna silades igenom, fint!

Jobbade 9 timmar och sedan hem och lagade god lax med pepparrotssås. Nu har vi ätit glass och kollat på Evan den allsmäktige, ganska rolig. Jag är såå trött, har inte sovit normalt sedan jag började läsa min nya favvoförfattarinna Lotta Thell, hon skriver väldigt bra och målande om sitt liv som heroinist, fruktansvärt hemskt. Jag har läst till halv fem på mornarna och tvångssläckt lampan eftersom jag börjat halv tio. Nu har jag bara lite av sista boken kvar.... Jag rekommenderar dessa böcker till alla.

Nu kommer 2 bilder från i morse!

134013-208

134013-209

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka härliga färger!!
Vi ses snart. KRAM

Postat av: Monica

Go kväll
Vilka underbara bilder !!!
Vad bra att du snart har läst ut böckerna så du får sova litegrann. ;-))
Jättehärliga bilder på Texas i dina tidigare blogginlägg. Han är en riktig goding.
Ha det bra !!!

2007-10-06 @ 21:30:27
URL: http://www.goldengrabbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback