23 oktober

Idag i skogen fick Texas vänta i kopplet medan jag gjorde ett litet personspår, vet inte hur långt men det hade iallafall 2 vinklar med en frolic i mitten och min vante med godis på under en liten gran i slutet. Han är alltid lika förväntansfull och laddad när jag gått tillbaka och säger "Vart är mattes vante?!."Han har bråttom och  är inte jättenoggrann men det beror kanske på att spåret är så färskt. Han kommer alltid fram även om han ångar på som ett tåg! Jag ska testa att låta det ligga lite nästa gång så han får anstränga sig lite mer, måste klura ut nån liten svårighet åxå. Idag hade han iallafall inte så bråttom att han missade frolicen som låg i mitten! Jag hade inte med linan och selen så jag får gå för nära med kopplet, bättre förberedelser nästa gång Elin! Husse får nog följa med och vara spårslut! :D

Nu väntar jag på Fredrik, jag är sååå hungrig!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra o Lhine

Thyra rynkade också näsan åt Klass, men Bravo färskfoder tyckte hon var kalasgott :)

Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Har ni snö? Här längtar vi faktiskt efter lite vitt på marken! Vill önska er alla i flocken en riktigt trevlig helg!

2007-10-26 @ 17:09:18
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback