2 oktober

Inget bloggat på ett tag, varken tid eller inspiration har funnits.
Dagarna går och hösten är här på allvar nu, skönt! Jag hoppas på en lång och mild höst som blir totalvinter med kyla och massa snö i mitten av november! Helst ska våren komma i mars och sommaren i början på maj!
Nåväl, jag jobbar lite för lite för att kalla det för lagom men det går ändå, det finns inte många jobb att söka så jag är kvar på Albrekts tills vidare.

Idag är lilleman 11 månader och 3 veckor. Ofattbart att tiden kan gå så fort, det var ju nyss jag fick mail från Annette där hon berättade att valparna kommit och att det fanns en ljus hane till oss! De senaste 12 månaderna måste ha susat förbi snabbare än alla andra månader!

Jag har fått en sprillans ny kusin, Anton ska han heta! Vi hoppas kunna hälsa på honom snart!
Till helgen är jag helt ledig, på lördag hjälper vi Jennie och Rille att flytta in i sitt hus, lyllos dem! Jag vill åxå ha ett hus! På söndag ska jag på





134013-207

134013-206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback