Update

134013-232
På en frostig stig den sista dagen i oktober

Jag kan inte förstå att det är november, det är ju inte ens speciellt kallt! Jag hade möte på arbetsförmedlingen imorse och förutsatte att det skulle vara kallt när jag gick dit så jag tog dunjacka, mössa, vantar och halsduk. Det var ett stort misstag, eftersom jag var lite sen fick jag gå jättefort och blev väääldigt varm i min arktiska klädsel!

När jag gått sov Fredrik vidare men blev väckt av Alex som överraskings-hälsade på! Väldigt oväntat eftersom han bor i stockholm! Han fick låna bilen och bjöd oss på lunch på åhlens som tack, mycket trevligt!

Jag har plockat undan på balkongen idag, bort med trämattorna och pelargonerna, dit med granris och ljung (som iofs bott i lådorna nån månad redan) det känns som sommaren passerade väldigt obemärkt i år. Det kan ju bero på att vi jobbade som tokar ända fram tills vi flyttade och sedan bara fick 6 dagar med sol här i sundsvall. Snopet! Vi pratar lite löst om utlandsresa i år. Det skulle vara så himla underbart!! Vi måste isåfall påbörja en mycket effektiv form av sparande... Eftersom jag fortfarande inte fått en endaste liten krona från försäkringsbolaget (axelsjukskrivningen började 22 november 2005) så är jag ganska uppgiven. Att man dessutom har 9 veckors "strafftid" innan man kan få a-kassa hjälper inte så mycket heller. Plus att jag inte anmälde mig till arbetsförmedlingen förrän 2 månader efter att jag slutat på Guldfynd bara för att jag inte ville gå dit, det kändes så hemskt! Jag har bara mig själv att skylla, jag vet! Usch, pengar är bra att ha men jag tänker inte söka vilka jobb som helst bara för att få lön. Så är det med det.

Texas då, ja han äter som vanligt väldigt dåligt. Jag önskar att han vore en storätare som knaprade i sig sina kulor och var rund och fin. Fin är han men inte rund. När jag vaccinerade honom i veckan så sa veterinären att han såg så fin och trevlig ut så undernärd kan han ju inte vara... men jag tycker att en goldenmage ska vara "rak" efter bröstkorgen, inte smal och vinthundsliknande, jag tycker att pälsen är lite frånvarande också.  Royal canin performance energy (som vi köpte istället för klass) skulle vara väldigt bra, fett, proteiner och annat bra, mkt hög smaklighet också. ICKE att han äter det. Nej då, jag dricker vatten istället matte! Löptikar i grannskapet och en hormonstinn ettåring = Ingen mat i magen!

Kommentarer
Postat av: Karro

Halloj... Hittade ni nått intressant på länken jag skickade...? Hoppas ni får en bra dag i blåsten..
KramKarro & Cino

Postat av: Angelica

Lille Texas ;)
jag har också kört med R,C performance 4800 Melker gick väl upp i vikt men usch va äckligt han tyckte det va... *hanhundar* hihi
Kram

2007-11-02 @ 16:15:18
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Jennie

Tack för gott fikabröd häromkvällen! Hoppas vi kan få till nån fredag hos er snart nu då, fattar inte att veckorna går så fort... Ha en bra dag på jobbet! Själv är jag ledig i helgen och ska ta en prommis i nysnön. Kram

2007-11-03 @ 08:17:38
URL: http://jennie77.blogg.se/
Postat av: Karro

Halloj....
Ja dom har mycket bra... massage & stretching funderar vi oxå på..
Vi går kontackt & lydnad.. Även fast Cino kan mycket av det så är det skoj att göra nått tillsammans förutom bhk åsså gillar han inte att frysa..
Nu har man sprungit på bhk i så många år.. tänkte prova nått nytt.. så vi får se vart det slutar, vi har ju bara haft kursen en gång än..
Ha en bra Helg..
Kram Karro & Cino

2007-11-03 @ 16:17:44
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback