nattuggla

Klockan ringer om mindre än fem timmar. Usch! Det känns bara jobbigt att åka nu. Jag skulle hellre stanna hemma. Men det blir säkert en bra dag trots sömnbrist och informationsmatning!

Jag kan meddela att herr Tex har börjat äta bra igen, men det är väl en period som vanligt! Nu vet jag ju att han är frisk så det är inte lika frustrerande när han inte äter längre, och Ruben är ju precis lika! Idag har han ätit 1 L RC performance. Och kycklingkorv som träningsgodis. :)

Nu ska jag ta en kopp örtte som heter kvällsro, hoppas det gör vad det ska! En arbetskompis ringde för 2 timmar sen och då skulle hon sova, jag satt och sydde och hade massor att göra! Haha jag är verkligen en nattmänniska!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback