minisemester

Vi har lånat Fredriks föräldrars hus i helgen, de är i skellefteå. Det är sååå mysigt att ha ett hus, jag vill köpa ett NU!!  Det känns faktiskt som en minisemester trots att jag jobbat idag och jobbar imorrn, det gör inget. Texas trivs som fisken här ute på vischan. Att det kommit massa snö gör ju inte saken sämre. Det var så roligt att se honom imorse när jag släppte ut honom, han stannade först upp med framtassarna i snön, sen blev han överlycklig och kutade runt som en tok, körde ner nosen och fnyste, rullade och njöööt! Jag filmade lite av rejset, på bilderna blev bara ett beigt streck mot vit bakrgund, Texas flög förbi! Haha
Just nu sitter jag med ett glas rött och filosoferar medan F kollar på fotboll och hoppas på att få 13 rätt och bli 200 tusen rikare. Det hoppas jag att han blir men det räcker ju ändå inte till ett hus!
Ska jag börja med maten eller ska jag mysa vidare med vinet?

Bilder kommer imorrn!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra o Lhine

Klart att golden ska ha en midja, och vara tunnare över midjan än över bröstkorgen :) Annars är de ju feta, hihi.

Har ni lyckats få tag på och provat Bravo än? Eller du kanske vill att han ska äta torrfoder med bra aptit.

Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Nej nu äter Thyra torrfoder (Eukanuba Golden Retriever för att vara exakt). Sedan hon blev parad har hon ätit torrfoder, och äter det äntligen med god aptit.

När jag började med Bravo fick hon äta bara det ett par månader, men sedan började jag hälfta... så hon fick typ 2 dl uppblött torrfoder utblandad med en halv Bravoburgare per mål.

2007-11-04 @ 09:46:15
URL: http://tomik.se
Postat av: Jennie

Va mysigt! Tänk om man kunde dricka ett glas rött?! Blir så sugen ibland! Hoppas dina drömmar om hus går i uppfyllelse snart, du vet ju vilka som hjälper till med flytten!

2007-11-04 @ 16:53:27
URL: http://jennie77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback