liten uppdatering

Usch vad länge sedan det var jag bloggade, har helt enkelt inte haft tid! Jag jobbar som vanligt på Albrekts och har också börjat på Boom, en inredningsbutik, superskoj! Nu är jag ledig i helgen och det ska bli så skönt!!
I morse var jag och ögonlyste Texas, det gick bra! UA på ögon också, toppen!
Idag ska vi fixa lite hemma, köpa en roller,köpa present till R o J, rolla väggarna med tapetklister om vi hinner för imorrn ska det tapetseras! Jag har även lyckats "tjata" till oss nytt på väggarna i hall och vardagsrum, jippi!! Hoppas målerifirman har tid innan jul!
Igår var vi på utflykt med lillasyster, Andreas och Bruce, trots hyfsat ljus blev det inga närbilder så jag har inga tydliga bilder på lillkillen än! De leker bättre nu, Texas är ju ingen våldsam kille och är genomsnäll men ganska tung så ibland får man säga till. Ikväll ska vi på middag hos Fredriks föräldrar, hoppas vi får nåt gott!

Ska försöka blogga oftare nu igen! Här är några bilder från igår.



134013-252
Tex kan hoppa högt, Bruce ser lite oförstående ut!
134013-254
Kom igen då lillskit!

134013-253
Att bära mindre träd är bland det bästa som finns!

TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Anna,Sanni,Gärda

Hej, grattis till fina höft/ögonresultat! Vad roligt att jobba i en inredningsbutik. Texas är så lik Gärda på bilderna, samma stil med hopp och pinn(träd)dragning. Kram

2007-11-23 @ 12:55:32
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Wow, ännu en trädkramare! Ingår det i Annettes uppfödning?;) Är sååååå avis på er som har snö att leka i!
Ha en trevlig helg önskar vi från ett regnigt, grått och trist Östergötland!

Postat av: Jennie

Åh vilka härliga bilder!! Nu ska jag fixa inför imorn, vi ses då! KRAM

2007-11-23 @ 19:55:26
URL: http://jennie77.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för igår! Jag och Pontus hade jättetrevligt! Diskussionerna blev kanske lite heta, haha. Men kul var det! Vi hör av oss så styr vi ihop en playdate med Dessie och Texas snart! Kram Lina o Pontus

2007-11-25 @ 15:41:50
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback