Julafton om mindre än 1 månad

Jaha då har ännu en helg passerat men inte obemärkt! Igår tapetserades äntligen köket av mina fantastiska föräldrar, det blev mycket bra! Jag försökte serva med kniv, borstar och skrapor efter bästa förmåga men de är ju vana tapetserare så jag blev lite som femte hjulet så jag kunde tacksamt ägna mig åt att förbereda mig inför kvällens kommande strapatser på fest i Johannedal! Efter hårfärgning, fix och inköp av blomma var både jag och tapetserarna klara: Det bar av mot 30årsfest/inflyttningsfest!! En mycket trevlig tillställning trots att jag kom nästan en timme försent (förlåt förlåt) Mycket god mat, engagerande lekar och trevligt surr in på småtimmarna! Idag mår jag halvbra, slitenheten infann sig inte förrens på eftermiddagen. Klarade en lång vinterpromenad med Texas o mamma o pappa, F jobbade den stackaren!! Nu har jag redan somnat 1 gång ikväll så det börjar bli dags att gå en kort rastrunda och sedan krypa till kojs för idag.
Bjuder på några blandade bilder, festbilderna kommer kanske imorrn, till min besvikelse så fastnade vissa personer på korten nästan onödigt ofta medan vissa inte fastnade alls= Jag var ingen duktig paparazzi igår, satt mest stilla och knäppte runt mig med jämna mellanrum!


134013-259
Texas uttrycker tydligt sitt avståndstagande gentemot dammsugaren igår morse!

134013-258
Pappa och Texas på "berget" som så fint heter Punkt 133

134013-257
En som kan springa så snön yr!

134013-256
Spanar ut över nejden, påminner lite om lejonkungen!

134013-255
Fina vintermånen, såhär ser det ut kl 14.50 en normal dag i norra sverige!

Kommentarer
Postat av: Maria Halvarsson

Hejsan!
Vilka otroligt fina bilder, du har inte funderat på att satsa på fotografering. Det syns att du har sinne för det estetiska!!
Hoppas allt är bra med er båda, hörde av farmor att du utökat din anställning med BOOM - vilket paradis att få jobba där, det är en favoritbutik för mig!!
Kram // Maria & Anton

2007-11-27 @ 10:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback