idag och igår

Gårdagen handlade om detta:


134013-241
Röntgen av höfter och armbågar.

134013-242
En spak Texas efter lugnande!

134013-243
Mera trött...zzzZZzzz Hela eftermiddagen och kvällen.

Nu är jag så spänd på resultatet, hoppas de är snabba att läsa av och uppdatera hunddata på skk.

Idag har vi inte fått vara i lägenheten mellan 8 och 4. Grannen ovanpå hade vattenskada i sin lägenhet när hon flyttade in och idag fixades det, genom mikrostrålning!  Sex timmar har de strålat och därmed torkat fuktskadan i köket, ganska fantastiskt! Tydligen är denna spejsade teknik alldeles ny, förr tog det ca 6 veckor med fläktar på dygnet runt att torka fuktskador, nu kan man istället mikra bort det på 6 timmar! Hur hälsosamt det är vet jag inte, vi fick iallafall under inga omständigheter gå in i huset, de satte på lås och allt verkade väldigt farligt, jag säger som mormor sa imorse: - Har de verkligen vädrat ut strålarna klockan fyra? Kan ni verkligen gå in där då?! Jag hoppas det för nu ligger jag här i min nymikrade säng i den nymikrade lägenheten i det nymikrade huset! Blommorna lever iallafall! Och även jag! Vädrat har jag inte heller.
Det verkar väldigt påkostat för att vara Mitthem... Synd att inte vi verkar ha nån skada i köket, det skulle sitta bra med allt nytt!

Nu ska jag återgå till slötittande på serier!

Kommentarer
Postat av: Monica

Vi håller tummarna för att allt går bra.
Kram

Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Vi håller också tummar och tassar här skall du veta:)!
Kram

2007-11-08 @ 13:59:04
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Jeanette & Chilly

Hej!

Tack för tipset på träningsplan. Är lite bekväm av mig när jag ska träna, då vill jag gärna ha närmare än så ;-). Jag vet vilken plan du menar iaf, har tränat där med Zeus nån gång minns jag.
Vi har några bra träningsplaner här med, bla Skönsmons skola som är upplyst. Brukar du åka till bhk på deras öppna träning på onsdagar?

Håller tummarna för att röntgen gick bra!

Trevlig helg!

2007-11-08 @ 20:22:20
Postat av: Ruben

Grattis brorsan till strålande resultat!!!! Du ser bra trött ut på bilderna - det gjorde jag oxå!!!! Massor av kramar, matte hälsar!!!

2007-11-09 @ 06:22:13
URL: http://www.waterfreaks.nu
Postat av: Inka

Hej

Tack för snöbollen!

Nu håller vi tummarna för Texas (Eller rättare sagt för att avläsarna på SKK ska tycka att hans röntgen var super!)

Vad vi hittar på? Ja, jisses...
Jag har ju blivit med trädgård = massor med tid där.
+ att jag börjat köra in Hootch... det är så mycket att tänka på, framförgående, höger, vänster, stanna, sakta, backa, slalom, läggande med skaklar och allt.
Väldigt roligt måste jag säga, + att Hootch älskar att dra, så förhoppningsvis blir det bra i slutändan!
Vill ju uppleva samma sak som när jag var liten, när Nappe drog pulkan under promenaderna på vintervägarna...
(fast här blir det nog med vagn, sällan det finns riktiga vintervägar tyvärr...)

Ha de så bra, jag håller tummarna för att ni ska få lite snö (så jag njuta av era bilder iallafall!)

Kram
Inka, Häxan & Hrizla

2007-11-09 @ 07:56:07
URL: http://www.b-corner.se
Postat av: Ruben igen!!

SKK har redan läst av... Texas hade A-höfter och armbågar ua..........

2007-11-09 @ 08:38:45
Postat av: Karro

Halloj...
Läste här att allt såg bra ut på rtg.. Grattis till er båda =)
Kram från oss
/Karro & Cino

2007-11-09 @ 11:07:13
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback