helgen som varit

Fredagen var fylld med jobb för min del, kom hem och kollade direkt om skk uppdaterat Texas veterinärresultat, jaa!! Jag blev så glad och lättad! Texas firade med varmkorv. Det känns bra att veta att han är frisk i sina ben och att vi kan åka skidor och motionera lite mer med gott samvete. Tack för alla snälla grattiskommentarer!!

I lördags kom det snö, det blev som Narnia i skogen, vi var ute på en lång härlig prommis och Texas var överlycklig! Sen hem och mamma och pappa kom och hjälpte till med slipning i köket, ni kan vi tapetsera och sätta upp hyllor och gardiner mm. Som jag har längtat efter det!!

I söndags var det ju fars dag och vi blev bjudna på en goood middag hos mamma och pappa, Emma och Andreas var där med sin Bruce ( Texas lillkusin som är en snart 4 månader gammal flatvalp från nya Priestbays Kennel i Essvik.) Det var fullt ös, de älskar varandra! När Bruce blir större kommer de ha så himla skoj ihop! Ska knäppa bättre bilder på honom!

Nu kommer lite snöiga bilder.

134013-250
Nånting är väldigt spännande i skogen.

134013-249
Buskalas med Bruce

134013-248
Kom och ta mig om du kan

134013-247
Kullerbyttor i snön är härligt

134013-246
Lyssnar på en fågel i skogen

134013-245
Narnia

134013-244

Jag kommer matte!!

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Tack, snälla du för ditt grattis till Wiktor och Rakel-Spektakel! Kul med lite flyt såhär emellanåt;)
Härliga bilder på din busiga Texas!
Ha en riktigt bra vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback