Frenadol - räddaren i nöden?

Matlagning på gång i vårt hus (lägenhet iofs) Fredrik lagar iallafall viltskavsgryta åt mig, ska bli smarrigt!
Jag är förkyld och gruvar mig för fredag som kommer bli ett riktigt styrkeprov för mig. Jag ska på utbildning hela dagen i stockholm, tåget går mitt i natten (06.14) och jag kommer inte hem förrän sent på kvällen. Sen är det jobb hela helgen dessutom. Det känns jobbigt nu men jag kurerar mig med spansk mirakelmedicin som jag hoppas gör susen. Det innehåller det mesta man behöver vid en förkylning, googlade det nyss
C vitamin
Koffein
Paracetamol
Slemlösande
Antisnor ( om jag fattade spanskan rätt)
Dextremetorfano (gissar på uppiggande)
Slemlösande
Fri tolkning av spanska!! Det är iallafall bra och vi brukar köpa några förpackningar när vi är i Spanien. Jag inbillar mig att det funkar iallafall! Frågan är bara varför det inte finns nåt liknande i Sverige?
image251

Nu är maten klar!

Kommentarer
Postat av: Andi

Den funkar helt underbart!

2007-12-19 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback