äntligen!

Nu har vi en fungerande dator igen, knäppt vad beroendeframkallande det är att vara utan!
Windows Vista får vänta tills en annan dag..

De 2 senaste dagarna har varit fyllda av regn och rusk. Därav får det bli en bild ur arikvet (som jag förövrigt hade slutat hoppas på att ha kvar pga av datastrulet. Nu ska här säkerhetskopieras!!)
Igår regnade det  massvis=blöt hund. Idag regnade det mindre=ändå lika blöt hund.
Regnar det inte så finns det flera smarta sätt att blöta ner sig tycker Texas. Exempel kommer här: Springa upp och ner som en galning i bäcken i Trädgårdsföreningen,  hugga efter vattnet i konstgjorda vattenfall, rulla sig i det blöta gräset och samtidigt fixa några snygga gräsfläckar i pälsen. Eller varför inte bli tokbusig och samtidigt stendöv och kuta ner till mitten i en konstgjord sjö (besviken att han inte behövde simma tror jag därför satte han sig ner för att bli blöt ändå! Härligt!! :/

Efter vår skogsprommis ikväll borstade jag bort 3 fästingar som satt i pälsen, undra hur många som satt sig fast..


134013-73
Mina 2 grabbar, en dag som påminner mycket mer om sommaren än de +11,2 grader som termometern visar nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att ni fått fart på datorn och att alla bilder fanns kvar! Vi längtar ner till er nu, det är inte många dagar kvar. Hoppas det blir lite varmare än + 11,2 grader så vi kan ta en glass på Bosses brr !!!
PoK

2007-05-30 @ 16:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback