nya bilder

Efter lång bloggtorka tar jag mig i kragen och bjussar på några sprillans nya bilder. Besök av mina kära föräldrar medförde utflykter, här kommer bilder från det!
I övrigt har det hänt väldigt lite, träning i denna värme är inte att tänka på! Texas har fått sommarfrisyr idag, riktigt kortklippt på halsen. Jag tog även lite på det långa under magen eftersom det mest bara var några långa strån där efter fällningen.. Han ser lite rolig ut men söt, hoppas på massa fin päls till hösten, nu ska det bli skönt med lite och framförallt snabbtorkad päls med tanke på alla bad som komma skall! Vi kvällsbadar ofta och går bara korta prommisar på dagarna nu när det är så äckligt varmt (jag klagar inte men ändå!) Hans nya foder, Pro Plan Performance, passar honom som handsken. Hyfsat gott och energirikt så det behövs inte lika stora portioner som med eukanuba, bra eftersom han verkligen inte är nån storätare trots att han är en "matälskande golden" som alla tror att de är... hmpf!

Här är bilderna!

image82

                                     Texas och husse vid Hamra sluss

image76

                                                                  Kvällsdopp!!

image77

                                                        Skönt med skugga!

image78

                                                 Nyfunna vännen "Selma"

image79

                                                            Black and White

image80

                                                 Men matte jag vill bada mera!

image81

                                                 Avancerad pose vid Stångån :)

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Viktor

Härligt att se att ni är "tillbaka"! Underbara baddagar verkar ni ha haft, härliga bilder som vanligt. Här är det nedräkning som gäller.......bara 6 dagar kvar tills vi får hämta hem lille Viktor! Ha det nu så gott i sommar med många bad!!!!!
Ewa

Postat av: Ingrid

Hej
Vilka härliga bilder!
Det närmaste mina flickor kommer till vatten just nu är duschen! De älskar att bada (men jag gillar inte att föna pälsen efteråt!)...
Och äntligen har Häxan kommit hem igen, så nu är familjen samlad igen!
Hoppas ni får en varm och härlig sommar, härnere har vi börjat sommaren med 30-32 grader om dagarna (varken min eller hundarnas önskade temperatur men iallafall)...
Vi hörs
Kramar från
Inka, Häxan & sladdmonstret Hrizla!...

2007-06-15 @ 11:57:38
URL: http://www.b-corner.se
Postat av: Jeanette

Hej!
Vilka fina bilder på Texas!
Nu har du adressen till Chilly sida men det var inga resultat att skryta med men du är såklart välkommen att kika ändå ;-)

2007-06-17 @ 22:05:00
URL: http://hem.bredband.net/chilly04/
Postat av: Jeanette

Hej!
Vilka fina bilder på Texas!
Nu har du adressen till Chilly sida men det var inga resultat att skryta med men du är såklart välkommen att kika ändå ;-)

2007-06-17 @ 22:05:13
URL: http://hem.bredband.net/chilly04/
Postat av: Malin

Vad duktig du verkar vara på att trimma Texas? Vad använder du för saxar? När jag trimmar min goldentik ser hon bara "klippt" och ful ut. Lyckas aldrig bra - trots två års träning på henne stackarn :) Några tips?

2007-06-18 @ 23:49:40
Postat av: anna

alltid lika fantastiska bilder!! hoppas allt är bra å att ni får en trevlig midsommar!

2007-06-19 @ 20:51:40
URL: http://annazelda.blogg.se
Postat av: ingrid

Hej
Tackar för grattiset...
Bilder finns på Hrizla, i hennes Juni-galleri...
Maja hade en såndär ej foto-dag. Inte en vinkel som passade så hennes bilder kommer tyvärr inte in.
Sen är det ju vissa människor som tyckte det va roligt att fota mig och hrizla i den stora ringen, såna bilder tar vi inte in, då får ju den stackars hunden skämmas över sin matte, som på varje kort sitter med ett jättegrin i ansiktet!
Maja är också urfälld, därför blir det mest inofficiella för henne iår, bra träning både för henne och mig!
Trevlig midsommar!

2007-06-20 @ 08:12:14
URL: http://www.b-corner.se
Postat av: Monica & grabbarna

Härliga nya bilder !!!
Önskar er en jättetrevlig midsommar !!!

2007-06-20 @ 22:54:50
URL: http://www.goldengrabbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback