typiskt!!

Nu när jag äntligen har tid att blogga så funkar det inte att posta bilder!!
Efter en hektisk förra vecka och helg så har dagen ägnats åt städning och tvätt, sånt som inte så ofta prioriterad känns det som. Iallafall inte nu på sommaren!
Meningen var att vi skulle ha ett möte med kvartersvärden idag angående tapetsering av hall o vardagsrum, fixning av kran i köket och lite annat i badrummet (våra önskemål!) Men så ringde de imorse och meddelade att kvartersvärden var sjuk... Typiskt, vi som tackat nej till både kräftskiva och fika på stan med Jennie pga detta. (Nytt försök sön-tis emma o andreas, nytt försök i veckan jennie!!

Imorgon ska jag jobba lite, känns ganska bra för nu har jag varit ledig länge. Jag vet nu att jag inte vill ha detta jobb men kommer jobba medan jag söker annat.

Jag hoppas kunna vara med på ringträning med Tex på torsdag, det skulle vara sååå nyttigt för oss båda! Vi tränar lite själva och det känns bra men det är ju helt utan störning så det räknas ju knappt!
Texas äter lite bättre nu vilket känns bra för allt hull han byggde upp i juli försvann efter denna matvägran. Pälsen kommer så sakteliga, han får bara mer och mer färg!
Vi tränar lite med dummy och det tycker han är ganska roligt, inte superkul så vi tar det lugnt och försöker bygga upp intresse. Han hämtar gärna andra saker men dummyn smakar inte så gott som kopplet tillexempel!

Jag har inga bilder från lägenheten att bjuda på, jag vill fixa och måla först! Vi trivs bra och jag har knappt ägnat lkpg en tanke alls. Det känns lite som att vi är här på semester fortfarande!

Nu ska jag fixa naglarna, man kan ju inte ha hur ofixade naglar som helst när man ska sälja dyra smycken!
Gör ett nytt försök med bildblogg imorrn!

Kommentarer
Postat av: Monica

Låter nyttigt och kul med ringträning. Det skulle vi oxå behöva nu efter ett långt sommarlov.
Lycka till med lgh.

Postat av: Jennie

Absolut, vi försöker träffas snart! Ringer dig gums!

2007-08-21 @ 19:54:57
URL: http://jennie77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback