mycket har hänt sedan sist!

.. inte minst så har vi blivit norrlänningar igen!! Flytten gick smärtfritt men det var jobbigt!
Nu är vi relativt installerade på Södermalm här i Svallet. Vi har varit på minisemester i stugan sedan i lördags, vi har haft toppenväder med mycket sol och bad och god mat. I Fredagskväll var vi tillsammans med Rille och Jennie på trevlig middag hos Pontus och Lina, supersmarrig mat och trevligt sällskap, nästa gång är vi hos oss!

Rolig bild på Pontus som berättar hur Lina är inställd till att spara saker, allt ska kastas!!

I lördags tog vi oss till Ånäsparken för Goldenklubbens Open show, det gick sissådär för oss. Texas var mest intresserad av de andra hundarna på området om jag säger så! Bild och kritik kommer!

Nu bjussar jag på blandade bilder från våra dagar i stugan, Texas var i paradiset med bad och bus hela dagarna!




Nu är det läggdags snart, tidig start imorgon med massor att göra här hemma, att flytta är ingen lek!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tja! Kul med uppdatering! Ser ut att ha haft det skönt i Huljen. Själv har jag spenderat de senaste fina dagarna på Alnö. Tänk att det blev sommar till slut!

Postat av: Jennie

Haha.. Huljen skulle det såklart inte vara!! Navarn o inget annat! Tack för igår!

2007-08-11 @ 10:55:38
URL: http://jennie77.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej
Ser att ni flyttat hemåt nu.
Hur känns det att vara Sundsvalls-bo igen?
Ibland saknar jag Sundsvall ngt så fruktansvärt...
Väntar med spänning på bilder av ert nya hem! =)
Imorgon väntar en nationell utställning för Hootch och Hrizla... (gissa hur mina nerver mår!)
Vi hörs
Hälsa alla kändisar =)
Kram från södern
Ingrid, Häxan och Hrizla

2007-08-11 @ 21:07:11
URL: http://www.b-corner.se
Postat av: Lina

Haha, jo du har rätt angående mina ögon. Mitt vänstra är mer blått och det högra mer grönt. Då jag var mindre syntes det hur väl som helst men det har liksom "blekts" med åren =). Jag har ärvt det direkt från mamma, hon har precis likadant!

2007-08-12 @ 09:54:58
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback