ingen fart på bloggen

Nix, inte nu iallafall!! Jag har kompisbesök och ingen tid över för datorn alls.
Bilder finns men måste fixas med så de ryms i bloggfönstret. Vi har anmält till ssrks inoff i september, ringträning behövs snarast!! Vi övar att stå fritt med blandade resultat... traven går bra utan störning, skulle behöva ett gäng söta tikar brevid som träning!

I övrigt så lyfter lille herr Texas på benet OFTA nu!! Det är så sött för han lyfter det så himla högt! Och skvätter och skvätter, inga rejäla "kissa tills jag inte är kissnödig längre-kissningar" utan skvätt skvätt på varje plätt som luktar spännande. Han äter även extremt dåligt och jag kallar honom för vinthunden för han ser så smal ut över magen... om han ska växa till sig behövs MAT, sist tyckte ju domaren att han var för liten.

Han går ofta i sin egna lilla värld och drömmer om tikar tror jag!  Han busar och låtsas att han inte hör när jag ropar på honom ibland, men han sticker inte ifrån mig så vi tar det lugnt, inget tjafs, det är en period i livet bara!

bye for now!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul med utställning igen, då får ni träna nu då?! När är utställningen? jag är så sugen att gå på en hundutställning, var typ ett år sen sist...
Ska vi ses på stan imorn? Jag ska in till tandläkaren kl 10, så då är jag redan inne. Vi hörs på tel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback