Helg igen

Otroligt vad fort tiden går utan att man gör nåt speciellt, dagarna bara flyger förbi!
I torsdags hälsade kusin Ellen på oss och vi åkte till Sidsjön och fikade i växthusen som jag varit i så mycket som liten när pappa jobbade där, så roligt att se hur det ser ut nu! Jag fick några flashbacks trots att ingen odling bedrivs där längre och alla odlingsbord var borta. Jag minns att jag gick där bland alla blommor och facinerades över vindruvorna på vinrankan, majskolvarna och inte minst kollade jag med fasa i råttfällan!!
Åk dit och fika goda mackor av hembakt bröd, man kan spela krocket och boule där också!
På kvällen var vi på fotboll med Rille och Jennie, pappa hakade också på, jag vidhåller att giffarna borde ge mig gratis årskort eftersom de aldrig förlorat när jag suttit i publiken!!

Imorgon åker jag och Fredrik med Emma och Andreas till hans familjs stuga som ligger på en ö utanför Sundsvall, det ska verkligen bli supermysigt att komma dit. Åka båt och käka räkmacka på Lörudden, grilla och spela spel, bada i badtunna!!Jag hoppas och håller tummarna att vädret blir bra och att det inte blåser massor. Jag är inte åkrädd i båtar, men jag har ju iofs aldrig åkt med Andreas! haha! Texas får vara hos sin farmor och farfar i Lögdö, han kommer ha såå skoj!

Idag har jag och Texas latat oss hela dagen, jag har legat i soffan och sträckläst Camilla Läckbergs Tyskungen (Rekommenderas till alla som vill läsa en spännande bok som inte går att lägga ifrån sig) och druckit kaffe och smaskat på godis, Texas har legat nedanför mig och gnagt på sitt lördagsben och sovit massor!
Vi har gjort saker varje dag och han har varit med från morgon till kväll så det behövdes verkligen en lugn dag. Eller iofs, han sover väldigt mycket på balkongen, se bilder nedan!

Nu kommer lite nya bilder, uppdatering på tiskväll!

BILDERNA RYMS FORTFARANDE INTE!! Jag vill bara förtydliga att jag inte knäpper vänsterställda bilder!!

134013-163
Vinrankan är kvar i taket!

134013-162
Ja, himlen var sådär blå!!

134013-161
Usama? Nej, Texas som svalkar sig under en blöt handduk!

134013-160
Ellen spelar krocket!

134013-159
Jag oh Jennie på Gifmatch, de vann, vi surrade mest! Rille, F och pappa ovanför.

134013-158
Paschan i skuggan av ett äppelträd!

134013-157
Fredrik tycker om fika!!

134013-156
Söta, fina Ellen!!

134013-155
Texas sover allra helst på balkongen med den norrländska brisen i pälsen, här har jag lagt över honom en kall blöt handduk, det var så varmt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack för grattiset! Det känns riktigt bra att vi fick pris för nu var jag så less på jaktträningen, skönt med lön för mödan =).
Vilka fina sommarbilder! Texas verkar vara en cool kille =).
Ha en bra vecka!

2007-08-27 @ 06:26:26
Postat av: Jennie

Men varför knäpper du vänsterställda bilder hela tiden!! ;)
Det var mysigt på GIF matchen, jag tror det var sista sommarkvällen med värme ända till vi skulle hem. Nu är det bara regn o rusk...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback